Tehnički podaci za uzanu prugu Lašva – Gornji Vakuf, 1964. godine

1Objavljujemo tehničku knjižicu za uzanu prugu (uzdužni profil)
Lašva – Gornji Vakuf u realizaciji ŽTP-a Sarajevo, stanje na dan 01.01.1964. godine.
Ovdje možete pogledati administrativnu podjelu održavanja (Sekcija ZOP-a), nadziranja (po Srezovima) i čuvanja (zgrada, tunela i mostova). Isto tako postoje šeme stanica, tipovi šina, industrijski kolosijeci, tip skretnica, skice mostova, tunela, nadvožnjaka, podaci o usponu/nagibu i krivinama pruge, tovarišta, šumskih krila (industrijsko/šumska pruga), spuštalica, vodonapojnika i vodostanica.

Šeme stanica uzane pruge Lašva – Gornji Vakuf su: Stanica Lašva, Stajalište Merdani, Stanica Busovaća, Stajalište Selište, Stanica Vitez, Stajalište Kremenik, Ukrsnica Bila, Stanica Bila Nova, Stanica Dolac na Lašvi, Travnik, Stanica Turbe, Ukrsnica Goleš, Ukrsnica Komar, Ukrsnica Oborci, Stanica Donji Vakuf, Stajalište Kopčić, Stanica Bugojno, Stajalište Crnče, Ukrsnica Odžak, Stajalište Pajić Polje, Stajalište Trnovača i Stanica Gornji Vakuf.

Iz istorije:
Uzana pruga Lašva – Gornji Vakuf duga je 89 km + 200 i puštena je u saobraćaj etapno i to: Lašva – Travnik 26. avgusta 1893. godine; Travnik – Bugojno 14. oktobra 1894. godine i Bugojno – Gornji Vakuf 3. oktobra 1945. godine. Od maja 1972. godine, postepeno se ukida prevoz putnika (prevoz tereta egzistira) pa sve do 1. juna 1975. godine kada se definitivno ukida uzana pruga na cijeloj dionici.

Napominjemo da je arhivska građa na ovoj stranici u vlasništvu web portala vremeplov.ba i ne smije se objavljivati ​​ili ponovno koristiti bez izričitog dopuštenja.