Iz dosad prikupljene građe dostupne šeme stanica normalne pruge 1,435 m Brčko Novo – Banovići su: Brčko Novo (i Brčko), Bukovac, Mali Bukvik, Bukvik, Bosanska Bijela, Špionica, Srebrnik, Duboki Potok, Tinja, Mramor, Bosanska Poljana (veza za Kreku i Tuzlu, Doboju i ind. kolosijek za Bistarac), slijedi stajalište Kiseljak za koji nema šeme, Ljubače (ind. kolosijek za Mlin), Živinice (ind. kolosijek za pilanu), Donja Višća i Banovići.
Iz istorije:
Trasa pruge normalnog kolosijeka Vinkovci – Brčko duga je 52 km + 494. Pruga Vinkovci do rijeke Save puštena je u saobraćaj 29.10.1886.godine, da bi gradnjom željezničkog mosta preko Save 1894. zvanično uspostavljen željeznički saobraćaj na cijeloj dionici. Direktnu željezničku vezu sa tuzlanskim privrednim bazenom, a time i za južni koridor (Vrpolje – Doboj – Sarajevo – Ploče) ostvarena je izgradnjom pruge Brčko – Banovići 1946. godine. Izgradnja pruge trajala je 190 dana tj. od 1. maja 1946. godine do 7. novembra iste godine.
Dužina pruge od Stanice Gunja (od ovog mjesta je i otpočela izgradnja pruge) do Bosanske Poljane duga je 65+909 km, a od Bosanske Poljane do Banovića duga je 22+684 km što je ukupno 88,593 km.
Pošto ova trasa pruge povezuje dvije regije, Hrvatsku i Bosnu i Hercegovinu, po stacionaži od Vinkovaca do kilometra 50+872 (Stanica Gunja) pripada Hrvatskoj, zatim slijedi željeznički most dug 646 dužnih metara i stanica Brčko koji pripada BiH. Stanica Brčko, željezničkim razgraničenjem, pripada Željeznici Republike Srpske i u svojoj nadležnosti ima 6 kilometara pruge, dok je dalje pruga pod ingerencijom Željeznice Federacije BiH. Radna jedinica za vuču vozova Brčko, sastavni je dio sekcije za vuču vozova Doboj, a obezbjeđuje je osoblje za vučna vozila za rad manevre na području Brčkog i vožnju vozova na relaciji Doboj -Brčko.
Napominjemo da je arhivska građa na ovoj stranici u vlasništvu web portala vremeplov.ba i ne smije se objavljivati ili ponovno koristiti bez izričitog dopuštenja.